אחזור בקרוב

הודעה מנהלתית קצרה:

כמו שבטח שמתם לב, בזמן האחרון אני לא כותב הרבה. הסיבה היא שכרגע אני עסוק בעבודה חדשה ואין לי הרבה זמן לדברים אחרים. לפחות פה בקנדה יש לא מעט פרות גראס-פד ובשר זול (אבל דווקא את הפמיקן אני לא מוצא).

אז יש לי עוד דברים בקנה, פשוט יקח לזה יותר זמן לצאת ממה שציפיתי. אני מאמין שעוד כמה שבועות המצב ירגע ויהיה לי יותר זמן.

נ.ב אם מישהו מעוניין לכתוב ומחפש במה, אשמח לספק אותה. תשאירו פה תגובה וניצור קשר.

This entry was posted in הודעות. Bookmark the permalink.

4 Responses to אחזור בקרוב

  1. livliv says:

    תסדר הרשמה לעידוכונים.

  2. טל says:

    שלום רב,
    לאחרונה התחלתי ליישם את דיאטת הפליאו, אני מתאמן מזה זמן רב ושמעתי על אורח חיים זה מחבר שהמליץ. אני מרגיש מעולה אבל שולל כמעט כל דבר שמציעים לי לאכול כי אני לא יודע מה בדיוק מותר לי.

    שאלתי-
    איזה סוג של פחמימה מותר? בטטות? תפוחי אדמה?
    בנוסף, קראתי בחלק מהמקומות שניתן לאכול מעט מוצרי חלב ובחלק שאסור.
    כרגע אני לא נוגע, אבל האם זה אפשרי?

    תודה רבה.

  3. Vlad says:

    מבחינת פחמימות זה דיי פשוט – מותר ירקות וירקות עמילניים (תפו”א, בטטה, דלעות למיניהן). אורז למרות שהוא דגן הוא יחסית בטוח כי אין בו אנטי-נוטריאנטים. אבל צריך גם להתחשב במטרות שלך – אתה רוצה לשמור על משקל, להעלות אותו? להוריד משקל? בגדול, אם אתה בחור בריא ואין לך תנגודת אינסולין, אין בעיה לאכול עמילניים. ככל שאתה יותר “שבור” מטבולית יותר, ככה זה נהיה יותר בעייתי.

    לגבי מוצרי חלב – בגדול לא, כי זה מוצר “חקלאי”. זה לאו דווקא רע, אבל מאוד פרטני. כל אחד מגיב אחרת. הדרך הכי טובה לבדוק אם אתה בסדר עם מוצרי חלב היא לא לגעת בהם למשך כמה שבועות, ואז להחזיר ולראות איך אתה מרגיש. בכל מקרה, במוצרי חלב דלי-שומן לא הייתי נוגע. סופר-מעובד. בגבינות שמנות, חמאה, שמנת וכל מה שיש בו אחוזי שומן מכובדים וגם יוגורטים – מתאים.

    בהצלחה!

  4. אנני says:

    היי,
    קוראים לי אנני ופתחתי בלוג רווי תמונות של מתכוני פליאו באנגלית ובעברית.
    אשמח לשמוע ביקורת ואם אפשר אפילו להצטרף לרשימה הנחשקת בצד שמאל של הבלוגים 🙂
    זה הלינק לבלוג: http://www.chilibunny.com/
    וזה עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/ChiliBunny
    תודה ותהנה בקנדה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *